Hvordan og hvorledes og hvad koster det?
Venligst udfyld kontaktformularen med så mange informationer som muligt. Beskriv jeres problemstilling, eller hvad i godt kunne tænke jer. Hvis der allerede er noget udstyr på adressen, så skriv hvilken type udstyr der er.
Eksempler på henvendelser
Eksempel 1
Hej IFnet. Vi har et hus på 160 kvm., hvor vi godt kunne tænke os fuld dækning inde og ude af trådløst internet. Vi er 4 i husstanden, hvoraf vores to børn spiller online. I dag har vi en internetforbindelse på 100/100 Mbit, men vi oplever tit, at det ikke er nok. Vores nuværende wifi er indbygget i udbyders udstyr. Vores udbyder er xxxxxxx.
Mvh. Torben
Eksempel 2
Hej IFnet. Vi har et hus med IHC, hvor vi godt kunne tænke os nogle ændringer. Vores lys tænder og slukker på mærkelige tidspunkter og det vil vi gerne havde rettet. Vi kunne også godt tænke os at høre om, hvilke andre muligheder, der er med IHC.
Mvh. Susan
Hvad sker der nu
Når formularen er udfyldt med en beskrivelse af jeres udfordring eller forespørgsel, ser vi den i gennem hurtigst muligt. Hvis der er angivet type af udstyr, finder vi oplysninger frem på netop dette udstyr. Herefter svarer vi tilbage på jeres henvendelse. Hvis vi kan hjælpe, vil vi foreslå en dato, hvor vi kan komme på besøg og kigge på det sammen med jer. Kan vi ikke hjælpe, vil vi henvise jer til nogle, der kan. Kommer vi ind på andre udfordringer, end henvendelsen drejer sig om, mens vi er på besøg, hjælper vi også gerne med dette i samme omgang.
Eksempel 1
Hej Torben. Tak for din henvendelse. Da wifi er meget følsomt overfør placering og omgivelser, vil vi foreslå, at vi kommer på besøg og kigger på udfordringen sammen. Da det gerne skal være mens der er belastning på, vil vi foreslå det bliver en aftenstund, når alle er hjemme. Sammen kan vi se, om der kan justeres på nuværende wifi udstyr, eller om der måske skal noget nyt til. Hvis vi sammen kommer frem til, at der skal noget nyt udstyr til, vil vi pege dig i retning af noget udstyr, der kan løse opgaven. Herefter er det op til dig om du selv vil købe og opsætte eller du vil havde et uforpligtende tilbud fra IFnet. Vi foreslår at i finder wifi og udstyrskoder frem inden besøget. Vi vil gerne foreslå en dato til et besøg, der hedder xx/xx/xxxx kl xx:xx. Hvis dette passer jer vil vi bede jer om at bekræfte denne aftale eller foreslå en ny dato.
Mvh IFnet
Eksempel 2
Hej Susan. Tak for din henvendelse. Vi vil meget gerne hjælpe med at finde en løsning på jeres lys, der tænder og slukker. Og vi kan helt sikkert fortælle jer om de muligheder, der er i IHC. Vi vil dog lige sige at IFnet ikke kan ændre i jeres tavler eller 230V installation, da dette kræver en autoriseret el installatør (her kan vi henvise til nogle, der kan hjælpe med dette). Vi kan derimod godt se og ændre i jeres programmering. Alt dokumentation på IHC, hvis det eksisterer, bedes findes inden besøget. Skal der en autoriseret el installatør på opgaven, kan vi henvise jer til en, som IFnet har godt kendskab til. Vi vil gerne foreslå en dato til et besøg, der hedder xx/xx/xxxx kl xx:xx. Hvis dette passer jer, vil vi bede jer om at bekræfte aftalen eller foreslå en ny dato.
Mvh IFnet
Priser
Priser vil fremkomme ved henvendelse.
Remote opkobling
IFnet kan også tilbyde remote opkobling, så vi kan løse opgaven sammen via din computer.
Prisen vil fremkomme ved henvendelse.
Kontakt os
Kontakt os
IFnet v/ Ian Frie | Duehusvej 171 | 4632 Bjæverskov | Tlf. 26808926 | E-mail: info@ifnet.dk | CVR nr. 40431713